Dostosuj własne naklejki samochodowe: Wskazówki, jak nadać im spektakularny wygląd

Naklejki samochowe to zabawny sposób na dodanie osobowości do kampanii e-mailowych i innych materiałów marketingowych. Mogą jednak stanowić wyzwanie, jeśli nie wiesz, jak sprawić, by wyglądały świetnie. Na przykład, jakiej czcionki powinieneś użyć? Jakiego koloru? A co najważniejsze, jak dostosować naklejki, aby wyglądały niesamowicie? Przyjrzyjmy się kilku wskazówkom, jak sprawić, by Twoje własne naklejki wyglądały wyjątkowo.

Stwórz dominującą naklejkę: użyj pogrubionego tekstu

Możesz stworzyć silny efekt wizualny w swoich projektach, używając pogrubionego tekstu. Pogrubiony tekst jest zwykle o 50% większy od normalnego, co może przyciągnąć uwagę i nadać wyraz. Dostosuj pogrubiony tekst za pomocą czcionki i koloru, które wzajemnie się uzupełniają i pomogą ożywić Twoją markę. Jeśli tworzysz naklejkę o tematyce biznesowej, możesz użyć bardziej formalnej, ale czytelnej czcionki, takiej jak „Arial” lub „Georgia”.

Te kroje pisma są zwykle czytelne przy małych rozmiarach i świetnie wyglądają w połączeniu z innymi kolorami. Na przykład możesz użyć zielonego koloru z żółtą czcionką, aby tekst wydał się mniej formalny i bardziej przyjazny.

Stosuj kontrast: używaj ciemnego tekstu na jasnym tle

Kontrast jest kluczem do uzyskania doskonałego efektu wizualnego. Można go uzyskać, zmieniając kolor tekstu i tła lub stosując różne style czcionek na samej naklejce. Jeśli przygotowujesz naklejkę z potwierdzeniem zamówienia, możesz użyć jasnego koloru, takiego jak zielony lub niebieski, a tekst umieścić w ciemniejszym kolorze. Jeśli tworzysz naklejkę z okazji urodzin lub innej uroczystości sezonowej, możesz użyć odważniejszych kolorów, takich jak czerwony, pomarańczowy lub fioletowy.

Gdy wybierzesz kolor tekstu kontrastujący z tłem konkretnej naklejki samochodowej https://www.copyshop.krakow.pl/oferta/naklejki/, sprawisz, że naklejki będą od razu rzucać się w oczy. Kontrast pomaga też wyróżnić projekt na tle innych naklejek, dlatego jest jednym z najważniejszych elementów wizualnych w naklejkach niestandardowych.

Używaj krojów pisma z osobowością: stosuj kombinacje czcionek, które ożywią Twoją markę.

Wybierz krój pisma, który uzupełnia kolor Twojego tekstu i logo. Na przykład, jeśli wybrałeś zielony kolor tekstu, możesz użyć zielonej lub niebieskiej czcionki, takiej jak „Georgia”. Można również użyć krojów pisma, które uzupełniają logo marki.

Na przykład, jeśli logo Twojej marki jest niebieskie, możesz użyć niebieskiego kroju pisma, który uzupełni projekt. Podobnie jak logo uzupełnia kolor tekstu, wybrany krój pisma również uzupełnia kolor logo. Jeśli logo jest w kolorze czerwonym, można użyć czerwonego kroju pisma, który uzupełni projekt logo.